Valborg 2011

Gårdagen var hur rolig och underbar som helst!
Det började med att jag vaknade vid 10-11 någon gång och sen gick jag upp. Vid 12-13 kom C hit, det var ett tag sen.. Han fick present av pappa, en parfym som doftade gudomligt! Nästan så att jag ville ha den.
Innan det blev middagsdags, slösade vi bort dagen på att vara inne på datorn och se på massor av Youtube klipp, haha kul!

Sedan blev det utgång & jag fixade mig innan. Sju fina tjejer åt jätte god mat på resurang På G. Sedan vid åtta drog vi till Södra och såg brasan, medans vi frös fötterna av oss .. Men sen drog vi hem till Märta och träffade folk som jag inte har träffat på hundra år!!

Jag fick sällskap hem av Vickan & Sofia, tack!
Jag hade en kanon kväll.

Nu har pappa kommit hem från golfen & vi ska göra mat. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0