For you

Jag har haft fullt upp alla dagar denna vecka och är helt slut! På måndagen åkte jag och emmy in till stan för att shoppa lite. Jag hittade två fina linnen (bilder kommer) och ett par örhängen. Dessvärre var det inte allt för kul när jag skulle åka moppe hem från station.. det vräkte ner regn. Såg ut som om jag hade duschat när jag kom hem..
I tisdags klippte jag Rebecca, toppade henne och klippte lugg. Det blev kalas fint!
Igår hade vi nationella i matte och jag tyckte att det gick ok! Vi fick sluta 1 ½ timme tidigare och det gjorde dagen mycket bättre.
Idag har jag klippt en kort fest frisyr och gjorde formföning på den. Blev kanon nöjd med klippningen!
Efter halva dagen hade jag & empan ingenting att göra för vi hade gjort allt man skulle, så då passade vi på att klippa mitt hår ca 1 cm, och det känns som nytt! Tack emmy, Du är kanon bra!

Imorgon ska vi ha kundpass. Skulle ta med pappa.. men han kan inte växla i bilen så jag får klippa honom imorgon eftermiddag istället. Jag & tjejerna får hitta på någonting kul i skolan ist.

Nu doftar det rabarberpaj i hela huset. Imorgon får vi gäster och då bjuder JAG på rabarberpaj med skogsbär!


Långt inlägg! men så blir det när man inte bloggat på ett tag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0