Wonderful world

Jag har pluggat mycket nu, fast tagit 1 h paus nu. Nu fattas det bara mat i magen och sen fortsätta plugga ..

Juste jag höll på att glömma. Imorse kom vice rektor in och skolsyster, våra mentor givetvis till oss för att vi skulle ha serious talk. Det gick bra eftersom vi behöver ha teambuilding i vår klass. Allt rektorn sa stämde in ganska bra. Det slutade i alla fall att vi fick massera varandra till lugn musik och släckt i taket, hur skönt som helst. Snart kommer de fixa in lektioner där vi ska försöka få ihop klassen bättre. Jag är ändå positiv till det!

Sen idag på engelskan hade jag Sundström och Johnson övning inför nationella, muntligt. Jag tyckte att det gick galant. Efter skolan, hämtade mamma moi på station, skönt. Sen kom C och va med mig när jag pluggade och vi umgicks lite eftersom han åker till fjällAA imorgon.. Hoppas han får det bra.
Annars hände inte mycket mer. Hörs imorgon!


Jätte gammal bild,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0