Min drömresa

Maldiverna.. Ett ställe jag drömt om att åka till. Åka till kritvita stränder, turkosa stränder och bara njuta järnet! Maldiverna är 1192 olika öar och ligger i Indiska oceanen. Mitt mål är att åka dit innan jag är 30! Skulle jätte gärna vilja åka innan jag är 25 men vi får ta det som det kommer. Så klart vill jag vara borta i cirka 3 veckor då med.
Det som är så speciellt med Maldiverna är att vattennivån är ganska hög där så inom några 30-40 år kommer Öarna inte finnas, därför vill jag åka dit innan vattennivån blir alldeles för hög så att de kommer under ytan..


Detta är mitt bidrag till en bloggtävling som Resebokningen.se anordnar. Genom att blogga om min drömresa får jag en gratis bagagebricka och har även chansen att vinna fina priser där förstapriset är ett presentkort från Fritidsresor på 5.000 kr.
Läs mer om tävlingen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0