Mycket på så lite tid

Jag är jätte trött nu för tiden. Gick och ka mig 20.15 här om dagen?! SJUKT! Men idag blir det lite senare, jag har nämligen pluggat hela kvällen och varit duktig. Dessutom såg jag på Greys som jag missade igår.

Idag tog jag & C en stor fika på krabban. Det var väl mysigt. Sedan hjälpte jag mamma med att handla till imorgon för då kommer morfar hit.
Jag känner verkligen hur trött jag är i mina ben, har stått så mycket idag och gått för den delen. Vi har klippt hela dagen förutom på slutet då vi fick göra uppsättningar. Vid klockan tolv kom min lärare och sa att det var krismöte för hela skolan. Det hade hänt en tråkig incident utanför. Det vi vet är att någon har blivit rejält hotad och nu har vi alla dörrar låsta till skolan förutom stora entredörren, så att vi ska hålla mer koll.

Jag har tröttnat på skolan denna vecka. Måste finna inspiration. Allt är lite smått jobbigt just nu. Tell you later...


Bild tagen från söta Emmys blogg. Hoppas det var ok att jag tog den. Här är jag med dagens outfit och med en inbakad fläta.
Dockan har emmy gjort. Tyckte den blev perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0