Dagens update

Igår fixade vi pass till mig, nästa vecka blir det att hämta ut det. Efter det åkte far och jag in till stan. Han ville inte berätta vart vi skulle äta för det skulle vara en överraskning men tillslut sa han att vi skulle äta på Grand Hotel! Super god middag, toppade allt. Vandrade runt i sthlm i finvädret och njutit av vårkänslorna! Det blev inga köp för min del, SPARA SPARA SPARA till utlandsresan som sker om mindre än 3 månader. Tack så hemskt mycket för den bästa far&dotter någonsin!

När vi kom hem så blev vi lite hungriga igen, eftersom vi åt 14.00 på Grand. Då gjorde vi lyxpannkakor med grädde, pricken över i:et! Sen var vi så trötta och mamma kom hem på kvällen så vi gick och lade oss.

Idag är jag världens lyckligaste. Kan tyvärr inte berätta varför... BAM BAM BAM. Det blir en överraskning inom några veckor!

Snart kommer C hit och ska käka med oss. Det blir oxfilé. Mums.

Inne på Grand Hotel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0