Tears never show in the pouring rain

Älsklingsfia bjöd mig på lunch idag, (det blev min försenade födelsedagspresent :* ) Så himla mysigt och roligt! Vi åt en varsin baguette som var fylld med olika röror! Tack gumman!
Sedan tyckte vi att det var så hilma varmt så då drog vi till Solö och tog några dopp, eller ja.. KVINNAN gjorde det. Jag är lite badkruka av mig .. men jag premiärbadade i förrigår!
Nåväl, hemma hos mig så fixade fia mitt hår och det blev så jäkla bra! Make a change, do a change! Hon åt hos oss och allt var kanon!
Imorgon blir det nya äventyr.

sNeA bRiLLs & putande läppar! Indeed!
Ny pippitröja & linnet under. Brillorna också, köpte i sista sek. Helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0