Where have you been?

Hemma idag, hade 38 graders feber, men det har blivit bättre nu så jag pallrar mig till skolan imorgon! Vi har ändå bara bild och frisör! Sen ska jag ta tåget in till stan och möta upp mamsen, vi ska nämligen möta upp morfars sambo som har en lägenhet i stan! Det kommer bli mysigt, men vi ska inte vara borta allt för länge för jag ska jobba dagen efter. 12-17. Så det blir tidigare denna gång, men då har man kvällen hemma sen, SKÖNT!

Mamma och jag skulle ta pass, tills maj och sen senare fixa visum till AMERIKA. Men när vi kommer till polisstation.. tror ni att jag har med mig legitimation då eller? Enda gången jag tänkte att jag slapp ta med mig väskan för jag skulle bara ta pass. Men visstja leg måste man ju ha och vi hann inte hem och hämta det för då hade det stängt .. ja då får vi ta det nästa torsdag. Hade fixat mig i onödan även om man inte var på topp, fail!
Efter det tog vi oss i kragen och åkte och handla på mitt jobb. Vi scannade, mycket roligare och snabbare. Nu är vi hemma och har precis ätit lite "tápas" smått och gott, prosciutto brie kex sushi päron och annat gott! Vi hörs kanske imorgon kväll om det inte blir allt för sent! BIG KISS

Jag och pappa i Romme.
Kanon mat. Där hade jag jättekort hår & ganska slitet. Fin bild i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0