En dag i Östersund/Edsåsdalen

C skrev på bildrutan till moi

<- vänster Rolf. Höger Åke ->. Åke fyllde år så vi åkte dit och tog fika och kaffe! Grattis


Kicki, mammas moster. C och jag som blundar..

Mammas moster, mormor och min egna mamma!

Här åkte vi ca 1h 15 min från Ösund, till Edsåsdalen, detta är mormor och Rolfs husvagn. De har byggt en stuga ihop.
Detta är så väldigt vanligt här! Kallas Spiketält!

Senare gick vi in i Grillkåtan! Och jag blundar här också

Här eldas det korv för fullt!

Slutar med en bild på mig och mamma, SNYGGA! haha. Denna bild blundade jag i alla fall inte!


Ha en bra kväll, vi ska äta tacoköttfärs m.m! HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Jimmy Ahlinder

Snygg jävla kille du har ;)

2011-01-06 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0