Come to believe

...fan jag måste städa på rummet. Jag har inte haft någon ork alls idag till det. Idag har det varit en lugn dag. Tittat på skidor, ätit god mat och efterrätt. Jag har dessutom gjort en annan efterrätt som vi ska äta imorgon! Hoppas jag får tid att träffa Sundström imorgon, behöver nog babbla av mig som jag alltid gör..

Gå upp: 09:00
Städa rummet: 09:40- högst 11:00
Duscha, fixa mig: 11:00-12.15
Fixa packlistan och börja packa 12:15-13:00
Mellan 13:00 och 18:00 ska jag planera och göra någonting, för senare på kvällen ska jag umgås med min kära familj och pojkvän. Eftersom vi ska iväg och andra saker händer.

Jag blir allt för tokig på mitt hår. Vill klippa det jämnlångt men hur kort kommer man inte få då? och dessutom bestämmer jag att jag och Sundström ska boka klipptid så fort skolan startar igen. Loven går snabbt, begriper inte. Men om man ser från mitt perspektiv har jag ändå tagit mycket vara på lovet måste jag medje. Tur att vi har bokat hos hud och fixa naglarna, det lyser upp denna månad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0