SVEA

Mamma hade varit ute på egna uppdrag på stan och då kom hon hem med denna långkallingar! Hur ljuvliga är de inte?! Jag nämnde förut att jag ville ha såna här, och så köper de dem! Tack så mycket.



Just sitter jag i mina nya långisar och har tittat lite på oc, vi ska göra varma mackor strax!
Första skoldagen efter lovet. Känns fortfarande segt att gå i skolan nu. Men jag har flera saker som vi ska göra i skolan, att se fram emot. Matte A är snart färdig, ska sista provet nästa vecka. Men mest av allt ser jag fram emot torsdag, fixa naglarna med cheyerna! Nu ska jag fixa mackorna! HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: emilie

jättesöta långfjalingar! Ser sköna ut :)

2011-01-20 @ 18:22:47
URL: http://emiliejosefssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0