Skärgårds öppethus


Dessa uppsättning gjordes av mig och Cajsa igår, inför öppethus, vi hade utställning på olika frisyrer! Jag rullade lite curler också så niorna fick se lite av det. Cajsas mamma Pia, Ronny och Clara kom dit, det är alltid lika härligt! Vi gick och trosa, visade de omkring och bara hade allmänt roligt, får inte glömma att vi åt många bullar! Ja det var en minnesvärd dag.

Cajsa vågade mitt hår med trippeltången. Denna bild är dock tagen idag! Det blev fint tycker jag! Jag som alltid har rakt hår.. Innan öppet hus började så åkte vi in till täby och åt på donken och satt där i drygt en timme, gick också och strosa i affärer men hittade inget för jag har inga pengar.. får lön på tisdag! Dessutom approppå tisdag så har vi blivit bjuden på bio, hela klassen av WellA! Känns inte så fel. Nu har cajsa kommit, och vi ska plugga och göra klart svenska filmanalysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0