Lite update

Vaknade upp imorse av att jag var helt matt i kroppen och en stor huvudvärk, ni vet en sån man kan få när man har gråtit i evigheter? Jag är nog hemma imorgon också, vi har fridluftsdag men tror inte jag orkar det. Idag har jag bara tittat på teve och tagit det lugnt. Det ska jag fortsätta göra nu! Filmen igår var hur bra som helst, överraskande bra! Ni bör se Burlesque när den kommer på bio! När vi kom in i salongen fanns olika smaker av Pringles i varenda säte och en finish spray från frisörmärket Sebastian, den sprayen är med i filmen också! Fick hem 5 stycken, visar bilder senare. Det är också anledningen till att vi fick gå gratis för att det är mycket smink, hårfrisyrer i filmen! Innan filmen åkte jag, Martine och Sara in till täby c och där mötte jag upp Cajsa, Jag åt sushi och hon beställde asiatiskt. Kvällen var minnesvärd och jätte rolig! Ha en bra kväll nu så ska jag krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0