I can hear it

Nu väntar jag på att C ska komma.. det verkar ta längre tid än vad han sa. Idag ska jag bara ta det lugnt. Mamma och pappa har åkt till Bauhaus och jag stannade hemma. Kunde inte riktigt somna om inatt, kanske var kaffet som jag drack sent, hehe.

Igår var Farfar och han sambo Ann-Charlotte. Det var riktigt mysigt. Vi åt gott kött och gino som efterrätt kunde inte bli bättre! Fick pengar i julklapp, som går direkt till kassan till USA! Tack så mycket. Om mindre än 5 månader
far vi!

Dessa dagar som jag inte skrivit någonting har jag fikat med Sofia en dag, och Cajsa en annan. Jag har shoppat lite.Träffat min man några få dagar. Bara varit hemma också, varit med min underbara familj. Käkat på tok för mycket choklad. Jag har bakat mer tryffel, jobbat ett antal dagar och bara njutit av jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0