Fredag lördag söndag

Morgon började med att C och jag åt vitlöksbröd till frukost, made a la moi! Sen nu ska jag plugga lite svenska & frisör.

I fredags möttes mamma & jag vid tekniska och tog tunnelbanan vidare mot kärrtorp där Anna bor och där gick vi in i en affär och köpte lite smått och gott, bl. a. en present till C. Hos Anna åt vi god mat och efterrätt med expresso! När vi skulle hem så träffade vi på Markus Fagervall, hihi kul att se en kändis i vardagen! Jag var helt slut när jag kom hem så jag gick och la mig.

Igår jobbade jag som sagt, gick bra. Men proppat med folk! Träffade fina människor där också. Efter det hämtade C mig och vi köpte godis och lite saker till mamma. Kvällen hände det inte så mycket utan vi var bara hemma och pratade & drack expresso, hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0