12/1

Jag är slut trött lite besviken just nu. Men tur jag har min pojkvän här! När jag kom hem var jag trött eftersom vi fick springa som galningar till bussen men det var tur vi hann..! Träffade Victor på bussen, det var kul! Sen fick vi kuta till stadsbussen. Helt slut när man kom hem. Cajsa och jag bokade tid för klippning den 24e super skönt! Sen imorgon blir det att fixa naglar med henne också! Får se om det blir fransk eller ej! Bilder kommer imorgon!
idag hade vi bara teori i frisör, men det var ändå nödvändigt! Imorgon kommer Wella till oss 09:00-12:00 och vi ska prata om permanent, spännande och se hur det kommer gå. Vi har sovmorgon imorgon det är skönt! Förhoppningsvis kanske Cajsa och jag köper godis, eller så blir det fredag! Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0