The question is if

När Jocke kom stod vi och pratade ett tag, han är alltid trevlig! Jag gjorde köttfärsås till mamma och mig, sen nu har jag beställt lite nytt till naglarna! Tror inte jag gör provet imorgon för att jag behöver hjälp med vissa uppgifter. Bättre att jag pluggar mer och få bättre resultat än att plugga mindre med sämre betyg.

Imorgon ska mamma och jag gå ut och äta på Ett Glas, fira min namnsdag i efterskott. Det är "ät två betala för en!" Det ska bli hur mysigt som helst. Ha en bra kväll nu allesammans!
VI ska ha ergonomi på idrotten, hoppas vår idrotts lärare glömt, för han glömde det förra veckan men nu sa han att han skulle bjuda oss på kexchoklad om han glömde igen. Men nu kommer säker komma ihåg. Upp till bevis imorgon!!


Grym hårfärg. Men kommer aldrig färga håret. Älskar min färg som jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0