Just breathe

Har väntat hela dagen på att mitt paket ska komma med mitt nagelset. Men det kommer väl imorgon, en sån otrolig väntan känns det som, men jag har fått bekräftat att den har skickats men inte levererats än! Ni vet själva hur jobbigt det kan vara av att vänta på någonting! Bara det kommer innan helgen!

Det blev äntligen att jag åkte till skolan idag (notera att jag varit sjuk ett tag, så man tröttnar på att vara hemma) Vi klippte hela förmiddagen, vilket är 3 timmar, tufft att stå så länge och speciellt på tom mage!
Efter middagen gick min frisörlärare igenom en hel klippning på en i klassen, kul att se! Det är mycket lättare att klippa på en människa än en docka, ska jag säga er!

Om paketet kommer imorgon ska jag göra naglar på mamma och mina på lördag! Imorgon eftermiddag kommer C hit och vi ska ha det mysigt. De var ett tag sen sist och vi träffas inte så ofta, oftast bara helger för man har fullt upp i veckan med skola/plugg och C har hockey..
Det var väl lite update för dagen. Nu ska jag klicka som en galning på "skicka/ta emot" på mailen och vill få ett mail där det står att jag kan hämta ut PAKETET IMORGON!



Hej snygging!

Nu ska vi äta sushi! Ett ord: S-M-A-S-K-E-N-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0