Gelénaglar - Fia's

Fixade Sofias naglar idag, blev jätte fina!



Vi började 10 idag, hur skönt som helst. Och sen slutade vi 14, kom hem och sen kom sofia och jag gjorde hennes naglar. Sedan åt vi kanon mat och snackade om allt. Hon är så mysig!

Imorgon har jag tagit ledigt från skolan för jag ska ta pass och det är verkligen på tiden att vi ska ta det.. De har bara öpppet vissa tider och sen har jag sovmorgon till 11.30 imorgon, och skulle i såna fall åka hem 12.30 så vara inne där en timme känns inte så kul. Men jag får ta och plugga ändå, på böckerna vi läser på svenskan och engelskan. Jag är så trött nu men ska sova i alla fall lite imorgon.

Nu har jag nog babblat allt för mycket. TACK FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: Sara Ivarsson

Dom blev verkligen jätte fina! Är fan sugen på att ha sådär jag med :)

2011-02-09 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0