Don't stop believin'

Blir ingen match för mig idag att se på, <--- blev en konstig mening, men tror att ni förstår.

Det var hur mysigt som helst igår hos Sara. Vi åt chips, godis, kladdkaka, snackade strunt och såg på Big Brother! Tack för igår! C hämtade mig och Sundström och sen gick vi och la oss. Idag har jag varit uppe sen 08.30 för att C: s larm ringde. Sen nu har jag hjälp mamma att baka bullar. Senare ska jag slinga mors hår rödare, tar så klart före och efter bild! Sen far jag och jobbar några timmar på kvällen. Och där emellan ska jag plugga ...full rulle! Så kan ej kolla på C: s match idag.. Får bli en annan dag!

Första mars, inte länge nu


En liten Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0