Tre elefanter balanserade på en liten liten spindeltråd

Trött är ordet & det är fredag. Det kommer bli en ganska så lugn fredag, behöver vila för att sedan göra det stora projektet imorgon, nämligen mitt rum.. Ska verkligen gå igenom hela rubbet.
Robert kommer komma hit ikväll för jag har köpt linser till honom, fast han ska ju betala mig. Men han skulle vara "Boxer Robert" och behövde därför blåa linser, vilket de säljer i Berga!

Idag hade vi kundpass men hade ingen kund tyvärr. Vi har kundpass nästa vecka också och nu får vi färga, tona eller slinga!! Så säg till om ni vill komma så får ni bli klippt färgad slingad stylad tonad eller bara tvättad och få huvudmassage. Make your choice!

Snart är det middag och efter middag innebär att jag ska logga in på Skype!
Ha en kanon kväll.

Detta är en teckning som jag gjorde för ett tag sen. I sjuan haha. Näsan blev konstig, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0