Som om det gjordes för din skull

Vaknade för några timmar sen. Ska jobba idag 16-22. Kommer bli bra! Jag ser på teve nu och ska snart fixa mig och fixa lite saker här hemma innan jag drar med moppen till jobbet. Hoppas bara det inte är för kallt när jag åker hem ..
Måste berätta vad jag gjorde de senaste dagarna. I söndags blev jag bjuden på middag på Åtellet, super gott. På måndagen solade jag hela dagen och provkörde moppen för första gången i år. Igår var jag hembjuden till Cajsa med fina flickor. Det var typiskt av mig att jag tar med mig systemkameran och har laddat batteriet osv. MEN har inget minnes kort med! Det blev mat, efterrätt och sällskapsspel. Stressigt och kul spel! Jätte mysig kväll.


Gårdagens outfit igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0