Resultatet

Rummet blev hur fint som helst. Har nog aldrig haft så här fint på mitt rum! Lampan passar in perfekt.
Äntligen kan man bjuda hem folk och låta dem komma in, haha.
Förresten har jag ställt på moppen och startade den idag, åå vad jag vill köra. Kommer troligtvis köra i veckan om det är tillräckligt varmt, vill verkligen inte bli sjuk! We'll see we'll see..

Imorgon blir det jobb för min del. Börjar 15 och behöver inte stänga. Jobbar med Denise också, jobbets höjdpunkt. Men vi hörs väl imorgon innan jag börjar om inte annat,


Kommer aldrig glömma förra sommaren när pappa fångade en fiskmås med fiskespöt! haha. Klassiker. sommar kom hit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0