Glida runt - Hänga runt

Hej alla glada. Idag är det städning för min del. Mamma & jag åkte ner på stan för att titta på joggingskor &  sen åka till Görla för att slänga tidningar etc. Medan vi var på stan passade vi på att gå in i lampaffären eftersom jag fortfarande har en stjärna som lampa i fönstret. HAHA. Vi har inte tagit ner den. Men vi hittade en kanon fin. Det kommer bild på den när jag har städat rummet och det kommer nog ta några timmar eftersom jag ska:

- Städa/rensa min garderob

- Städa ur mitt skrivbord ( som troligtvis ska bort inom kort för min dator som var där på, har morfar fått).'

- Dessutom ska jag damma hela rummet i alla hyllor och alla olika produker & saker jag har.

- Damsuga hela rummet

- Moppa

- Rensa allt jag inte vill ha

- Kanske möblera lite också.

Lycka till till moi i alla fall ;)




Vi skulle göra en inlämning i fredags. Det var att föna volym på dockan, vilket jag fick MVG på! Otroligt nöjd faktiskt. Dockan är dock lite skitig för att det är någon som har färgat den i ansiktet! Det ska man inte göra på kunderna sen.

Kommentarer
Postat av: Joakim Wiberg

Lycka till Julia :) Hoppas att rummet blir fint =)!

2011-04-09 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0