Don't you worry about a thing

Hej allesammans!

Kom precis hem. Vi hade en slapp dag. På morgonen var det klippa järnet! och sen slutade vi 11.10 för att sedan ta oss till Åkersberga centrum där vi såg på teater. Den va väl ok, bara att jag inte är så mycket för sådan humor. Men kul ändå!
Jag är faktiskt helt slut. Imorgon har vi kundpass och vi ska ha drop in i skolan, där man får komma mellan 11.30-13-45. Tvätta, styla eller klippa. Hoppas på att jag ska på slinga Cajsas hår!
Det är verkligen storm ute och jag är glad att jag är inomhus nu.

Dessutom kom INZO (frisörproduktsäljare) till oss och jag beställde några produketer. Det kommer beställas mer i maj.. Vet vad jag vill ha i present när jag fyller år, (Visserligen är jag inte hemma då) men ÄNDÅ.


Mina sötnosar!

Kommentarer
Postat av: emelie

du är så fruktansvärt söt!

2011-04-09 @ 10:57:02
URL: http://dayswithemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0