Hör alla fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon

Efter mycket svettandes på gymmet med C & mamma så är jag hemma och har precis ätit! Det var grymt skönt att gymma tills kroppen blir helt slut. C övningskörde hem med sin mamma, medan jag och mamma åkte till Norrköp och handlade, jag impuls handlade nougat och Japp.
Så duktig som jag va så glömde jag svenskan som jag ska plugga på tills imorgon, vi har ju prov. JAJA, jag kan allt hur man ska skriva, strukturen. Det kommer nog gå bra, förhoppningsvis. Nästa vecka har vi matteprov också. Hoppas på alla rätt denna gång, haha. Matte A är busenkel.
Imorgon blir det skolfoto. Jag vet exakt vad jag ska ha på mig.

Nu ska jag ta en varm dusch och bara sitta i soffan med pappa och njuta av idol och en nougatgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0