Thomas Järvheden - Sekundärångest

Snart ska mamma skjutsa mig och cajsa till rimbo, vi ska se på carl när han ska spela sin första match på länge. Han funderar på att börja igen. Natten spenderar jag hos Carl och imorgon ska jag prata med pappa och Fredrik på telefon! Jag känner mig lite trött sen igår, var på rull från 06:15 till 00:00 så det är ett tag! Klackarna jag köpte som är jätte läckra, gav mig ett sånt fint och stort skavsår igår och dessutom har jag en stor blåsa bredvid mungipan så det är inte ok!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Titta på någon film kanske. Jag ska dessutom i veckan gå till trafikskolan och kolla synen, inför körkortet.
Imorgon, jag lovar att jag ska lägga bilder på vad jag köpte i sthlm, och cajsa hade med kameran igår, så jag snor bilderna av henne sedan. Hade bra, puss


Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0