School soft och källkritik

Jag vaknade med älskling bredvid, finns ingenting bättre. Han är så bäst!
Skolan började med att jag, emmy och gabby gick in i fel klassrum och fel klass.. vi var nog på tok för trötta, må jag säga! Vi hade om school soft och källkritik idag, jobbigt. PLus att vi hade matteprov sista timmen. Emmy och cajsa tog tidigare bussen så jag fick åka bussen själv. Gabby var snel och väntade , vi gick runt i nya gallerian och myste, det var kul!;) Nu har jag laddat ner filmer, en av de ska jag se ikväll, får se vilken! Imorgon ska vi lära oss om programmet Exel. Vi hörs imorgon, om inte annat.

vi var en fantastisk klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0