Resultatet av chocolate chip cookies!



De blev perfekta och hur sega som helst! Kommer nog baka de väldigt ofta!
Nu sitter mamma och jag i soffan och ser på teve. Om ett tag ska vi se New Moon och äta lite kakor. Det kommer bli mysigt. Imorgon har jag inte så många planer, ska till skolan. Kanske ska titta på en väska också. Får se, ska träffa c tror jag också.
Imorgon ska jag skypa med pappa! Kommer bli kanon. Längtar som in i norden! Kärlek.
Nej nu ska jag vara social med mor min. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh tack! ;) Halsduken är förvånansvärt köpt från H&m! Finns flera olika färger! :)

2010-11-01 @ 01:29:05
URL: http://dureforselinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0