Power Point

Jag är trött, jag är hungrig, jag vill hem, jag orkar inte vänta på bussen.
Imorgon ska jag i allafall hem till älsk. och vi ska ha det ordentligt mysigt. Titta på film eller grey's, hoppas han vill det!


Idag har vi lärt oss om power point. Läraren var inte direkt så bra på att lära ut, om man säger så. Han hade inte planerat vad vi skulle göra, men hoppas på MVG på provet. Emmy jag och gabby har nu väntat i 45 min i skolan, och bussen går om 35 min.. inte ok. Idag ska jag träffa Emelie, vi ska väl gå på stan en stund. Och jag ska kolla om jag hittar någonting som man kan göra åt mina naglar, eftersom de är mjuka och korta och fula efter nagelförlängningen.

Ha det så bra. Vi kanske hörs imorgon, annars blir det på torsdag.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0