Hey man

Hej på er allesammans! Nu är jag snart färdig fixad och ska snart iväg och möta brudarna. Kommer bli så otroligt lycket. Nikolina får komma med nästa gång, hon är ju underbar. Jag ringde idag och bokade bord på Antep, för fem stycken. Jag har köpt nya klackar så ska ha de, men har med ett par tygskor ut i fall!
Vet inte vart vi ska efter vi käkat men kanske blir det till sara. who knows? vi ska i allafall ha mysigt på resturangen.

Pratade i telefon med pappa igår. Det var kul att höra hans röst ska jag säga er!

Nu ska jag bara fixa mig lite till sen skjutsar mamma, mig och cajsa till Antep och möter resten där.;)
Ha en kanon kväll nu allesammans! Puss



En liten julia ;) älskar min outfit.

HEJDÅ, hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0