En lång helg och en vardag

Fan alltså.. har ingen aning hur länge jag har hållit på med min design. Man ser inte att jag gjort mycket. Men det tar någon enorm tid att fixa och trixa med den..
I fredags var jag hemma hos C och vi såg på idol och hade jätte mysigt tillsammans. Dagen efter på lördagen tog vi ett bussen till stan med mamma också. Hon ville in och shoppa, men det slutade med att det var bara jag som handlade ett datafodral som jag älskar! Senare tog vi en fika på Bellman's och sen drog mamma hem och C och jag vidare till Pizza Hut där min klocka gick sönder. Men det var mysigt att sitta där, som en resturang och vi pratade framtid, underbart.
Sen tog vi tuben och vandrade till Göta Lejon, där BLUE MAN GROUP;) ska uppträda och ha sin show. Jag måste verkligen rekommendera showen, så kul och underhållande, Skulle lätt kunna gå igen! Det går inte att förklara hur allt var, men så kul!

I söndags tog mamma och jag en cykeltur till coop och handlade. Det behövdes frisk luft.

Idag har vi haft engelskaprov, skit tråkig dag. Men skönt att Nicko och Gabby är sams! ;) Imorgon har vi halv studiedag och jag kommer inte gå alls, känner inte för det för att vi pendlar mer än vad vi är där då.

379kr på ORDNING & REDA
(köpte dock bara 15,4 tums fodralet)
Mitt avslut är att jag vill säga att jag älskar min pojkvän mer än allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0