Desperate housewives

Nu ska mamma precis iväg på kurs och jag ska se på teve, det är ju desperate ! Dessutom så har jag hittat de perfekta skorna till fredag! Får se om jag köper de ;) imorgon är det svenskaprov och massor av frisör, Gud så skönt. Det har varit alldeles för mycket uppehåll av frisör! Det blev inte att skypa idag med pappa utan vi ska prata imorgon! Annars så händer det inte så mycket. Såg på nyheterna nyss, hemskt med tsunamin och jordbävning i Indonesien. Vi svenskar inser inte att vi har det hur bra som helst! Vi hörs sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Den har min mormor stickat faktiskt haha! :)

men jag tror de tröjorna finns att köpa på carlings om jag inte minns fel..

2010-10-26 @ 21:45:10
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0