Dear John

Nu har jag & mamma tagit en cykeltur till hemmakväll och hyrt film och köpt massa godis. Det var inte kul att cykla med tanke på att jag inte hade luft i däcken, och det gick skittrögt, men skönt var det i alla fall! Vi tog en fixa nyss och drack latte, smarrigt!
Efter fikat klippte jag pappa, blev väldigt nöjd med resultatet! tyvärr blev det ingen före/efter bild. Det får bli det nästa gång! Just nu väntar jag på att älskling ska se klart matchen i solna och bestämma hur vi ska göra ikväll. Om det blir hemma hos mig i uterummet med massa godis och film, eller om vi åker hem till hos place. Dosen't matter what. Det blir alltid mysigt ändå.

Filmen som jag hyrde åt oss blev dear john och den har vi velat se sen i början av sommaren! så jag hoppas den är bra. Emmy rekommenderade den i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0