AWESOMNESS.

Några bilder som jag snodde av Cajsa! Det var en kanon kväll! Matchen igår slutade 9-2 till rimbo tyvärr. Men det var många som va sjuka i roslagen så därför var det inte deras bästa match. Men Carl var jätte duktig. Kändes ändå roligt att Cajsa och jag tog oss dit och såg! Så man inte sitter hemma och ruttnar. Idag har jag och C bara tagit det lugnt hos honom och nu är vi hemma hos mig och har ätit tacos precis! Vi ska väl sätta på någon film senare. Dessutom har vi vridit tillbaka klockan, så nu blir det jätte mycket mörkare snabbt.
Imorgon ska jag kolla synen på körskolan, hoppas det går bra! Måste därför gå upp tidigt för C ska ha prov 09:00 och då kan jag lika gärna hänga med och sen kolla synen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0