Snart tjugoett

Snart är klockan 21 och det innebär att grey's börjar då, men jag orkar verkligen inte vara uppe. Utan istället ska jag sova och Vaa taggad imorgon för jag ska gymma och aka börja på riktigt nu med! Jag tycker att veckan hat varit jobbig. Det kommer nya saker och uppgifter hela tiden. Läsa engelska bok, göra en film analys, har nu 5-6 praktiska prov på frisör och 4 repetitiv på olika kapitel om frisör, ha eget föredrag om ett argument som man både ska kunna vara för och emot och plus matten som jag håller på att tentar.. Men är riktigt glad att jag fått VG på ett matte prov och VG/MVG på svenska bokanalysen.
Men det låter mycket, men ändå så är det inte mycket. Men är ändå JOBBIGT!
Mamma och jag (mest mamma) har plockat upp julstjärnor och förbereder inför första advent, det blir så mysig.

Jag vill bara säga att jag har världens bästa pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0