She is a good girl

Sitter på mammas jobb, det är julmarknad här, så tänkte köpa lite saker. Det är så kallt ute, -7. Mamma åker inte hem förrän 18, tre timmar tills dess. Jag har ingen aning om jag ska gå hem eller om jag ska åka med henne, men det är så lång tid tills dess.

Eftersom jag inte hade en kund idag.. så fick jag arbeta på en docka. Jag klippte en uppklippt frisyr (ökad längd), och sen kom Anette och föreslog om jag ville styla läraren Carolina.. Det blev väl sådär, för hon hade jätte kort hår och hon ville få lockar på det. Men hon såg nöjd ut i alla fall. Det var nog på tiden att hon lockade håret eftersom hon bara gjort det 2ggr de senaste 10 åren! Cajsa klippte hennes mamma, det blev kanon snyggt så hon borde vara stolt!

Men nu ska jag ut och vara lite social, även om det är kallt.

Kommentarer
Postat av: cajsa sundström

FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG JULIA! hihi :*

du är underbart bra. du får mig alltid att skratta. jag är så glad att jag har dig! puss snygging!

2010-11-26 @ 15:13:37
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0