SaW 3D

Jag har precis ätit färdigt och sitter i soffan och degar. Jag gjorde en synundersökning och fick tillslut godkänt på synen för körkorttillstånd.;) När C och jag kom hem, tittade vi på Saw III, det var mysigt. Sedan uträttade mamma och jag saker på stan. På tal om stan så ska jag och mamma dit imorgon och titta lite i affärer.

Jag har precis bokat biobiljetter på torsdag, det blir Saw 3D som gäller! Vi ska fira den dagen med tanke på att vi har varit förlovade i 1 år på torsdag! Det har varit det bästa året jag har varit med om. Jag älskar dig.

Sedan begynnelsen har du sett andra lida...nu är det din tur. Den sista pusselbiten är du.

Missa inte finalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0