Håruppsättning

Jag glömde att skriva att vi gjorde en paus i klippandet! så vi gjorde uppsättningar, alla gjorde samma uppsättning. Det var jätte kul att varva av lite faktiskt. Min frisör lärare Anette tyckte i alla fall att jag gjorde ett bra jobb. Men jag lovar er, det var mycket hårspray på händerna efter uppsättningen. Denna uppsättningen är hur lätt som helst när man kan den, det är bara alla knep som gäller! Det kanske ser komplicerat ut men det är inte så farligt. Men man blev trött i händerna efter ett tag! Men det är bara att nöta.
Före

Efter



Faila lite, men det får gå för första gången!

Nå, vad tycker NI?

Kommentarer
Postat av: nicko

vart failade du ????? :o såg du min eller

2010-11-02 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0