Fläta och svinrygg!


På musiken gjorde jag en utbakad fläta på cajsa!

Dessutom så gjorde jag en svinrygg på frisör lektionen. Blev inte jätte nöjd men min frisörlärare tyckte att jag gjorde ett bra jobb!

Calle mötte mig efter jobbet, han hade haft en heldag med laget. Bowling och middag. Han var lite glad i hatten när han träffade mig efter jobbet, haha. Sedan gick vi hem, vilket tog 50 min men det väl ändå skönt att få friskluft, när man har jobbat till stängning. Idag har jag hittills pluggat matte och ska fixa på mitt rum strax, det ser ut som om en bomb har varit där!
Jag är ledig imorgon och C ska ha prov, sen kommer han till moi.

Kommentarer
Postat av: Design by M

Ta er chans nu gott folk!

Fem original platser kvar till tävlingen om två special designade headers från Design by M till värde av 1200:- . Allt ni behöver göra är att gå in på Design by Ms sida på Facebook och klicka på gilla knappen och du är med!



Lycka till!

/ Design by M

2010-11-21 @ 16:36:35
URL: http://designbym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0