Ettårsdag

Älskling och jag hade det hur mysigt som helst igår! Vi firade ettårsdagen som förlovade på Kwang Chow (china) på stan och sen hyrde vi en film som hette "Frozen" , den var bra men läskig. I o försig så tycker jag att alla thriller, skräckis, rysare och sånt där är läskigt! Jag fick två presenter av honom också! Det kommer bilder på det sen! Ett jätte fint halsband och ett armband, han har smak! Efter filmen däckade båda i sängen och glömde släcka lampan! Snacka om trötta! Tack för en bra dag, sötnos!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Känner mig inte speciellt fräsh! Så det ska bli skönt.
Pappa ringde idag förresten! Det var kul.


Vi hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0