Monday may 31

Förlåt jag har inte alls haft tid att blogga.. Nu är det sista hela veckan på terminen, känns fantastiskt! Jag har fullt upp med att fixa det sista med skolarbetet.
Jag har dessutom köpt en ny bikini idag! sista i min storlek, kanon! Sola måste man göra nu, innan balen. Man vill inte se ut som en blekfis. Min balklänning är nu upp och insydd! Kommer bli perfekt med bränna
Tysklands bidrag var inte så pjåkigt, hon kanske inte är allt för smart och blev helt förvirrad när hon vann, men söt! Imorgon ska vandra till flygis och vara där i tre timmar - kassakurs. Får se hur det går, bara jag får någonting i magen innan jag åker dit. Nu blir det plugga spanska och svenska. HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0