tio perfekta rosor

När älskling kom till mig på kvällen på lördagen, för jag ville det. Hade han en bukett rosor och en godispåse med sig. Jag älskar dig baby, det blev en surprice.
Dagen efter blev det rusning och vi tog en snabbfika hos mig. Kvällen spenderade jag hos honom.





Idag har jag varit inne i stockholm med älskling. Han passade på att köpa jeans, för 1600kr. Om man har cash så har man! Själv så köpte jag bara en mascara till mor. Dagen bestod av mycket mys, och solsken. Kan inte bli bättre. Vi fikade på vårt favorit ställe också! Sedan köpte vi jordgubbar och åt på vägen hem. Jag slumrade till på bussen, skönt! Nu har Calle också slut på pengar på mobilen och jag mitt går ut imorgon.. nu blir det tigga av mamma eller pappa, haha! nej jag får det av dem.

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv; photoscape :) dudå? :D

2010-05-03 @ 19:04:11
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0