Sitting, waiting, wishing

Idag har jag solat solat och solat. Man får njuta medan det är sol ska jag säga er! Lite färg har man i alla fall fått.
Vi firade desstuom med glass - vanilj & mango sorbet och kladdkaka! Och nu har jag äntligen öppnat Twiligt böckerna, för jag har varit riktigt dåligt, för att jag inte läst dem än och jag fick de i julklapp.. hehehe.
Nu har C varit i solna och tittat på fotboll och ska komma hem hit och krypa till kojs med mig, men först måste jag duscha och föna håret! så man ser vettig ut. Nu har jag en stor bulle mitt på huvudet.
Måste titta kemin.. har inte vågat titta än, haha. Men tror jag kan allt! Det får gå som det går. Vi åt kanon middag, det är äkta sommarmat också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0