It's a beautiful day

Skoter, grillkorv, mer skoter och nu blir det chips med ginger ale! kan det bli bättre? Sen när vi ska åka tåg hem så ska vi åka i första klass, supersuper. Jag älskar verkligen att åka skoter. Och fasiken vad Calle drog på, haha! Han tyckte det va jätte kul. Calle och jag fick förlovningspresent av mormor, ljus, ljuslyktor och kärleksskiva så när vi kommer hem ska vi nog ta ett riktigt bad!

Jag, älskling, Louise och Gustav ska in till Stockholm på torsdag! Kanske bion Alice i underlandet och massa shoppning OLALA, nejmen det blir jätte mysigt, kanske svänger hem till mig och myser där sen. Det va ju sen nyår vi träffade dem så varför inte?

Nu ska jag lägga mig i soffan med älskling, han sitter i soffan med Robert och Fredde.

PUSS

Mina söta grabbar, i alla fall GRABB

Kommentarer
Postat av: Julia (:

sv: va konstigt :s det står att jag redan har lagt till dig men jag hittar dig inte :o

2010-03-02 @ 11:19:38
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0