8 mars 2010

Vi har hur mycket som helst denna vecka .. fyra prov, jag är slut redan och det är måndag, lärarna tår kål på en!
Hemkunskapsförhöret i dag gick bra i alla fall. Carl ringde mig för inte så länge sen, det va mysigt. Resten av dagen har jag bara pluggat teknik teknik och teknik, jag tycker verkligen inte att det är intressant alls, det är svårt, och onödiga saker, som massa raffinering, liksom vem kan sånt?! Aja..

Imorgon ska jag gå med hanna på stan och sen hem och plugga matte, vi har prov om volym. Det går nog bra troligtvis. Sen dessutom så ska jag plugga lite på andra världskriget och det tynger också ner veckan mycket och det suger. Men det går nog bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0