Jag skrattar idag

Nu är kassaträningarna över! pju.. det börjar gå mycket bättre, men det är koderna som man inte kan riktigt. Men de sätter sig på huvudet efter ett tag. Jag hade kassaträning samtidigt som C också. Vi satt mittemot varanda hihi. C som var mest nervös var jätte glad efteråt och sa att det var kul! skönt, eftersom han ska jobba i kassan hehe.
Jag har varit riktigt dålig på uppdatering, det vet ni. Jag har haft fullt upp med alla födelsedagar, dop, student. Jag sitter nu och kekar marabou polka, som jag kan rekommendera! Jag kan ju säga att min bror ska utomlands imorgon.. och jag kan också nämna en annan sak!! CARL OCH JAG HAR BOKAT EN RESA. Det blir grekland vi åker till, fy fasen vad häligt, ensamna! Fy mig alltså, jag har inte städat på rummet, bara skjutit upp det .. jag vet inte hur länge det varit stökigt. Jag ska, JAG SKA ta tag i det imorgon, för det är så äckligt..
De två senaste dagarna har calle och jag hyrt filmer, Sex and the city och The perfect witness!
Imorgon blir det förhoppningsvis sola om jag inte hostar/är förkyld längre , annars kan man få halsfluss..ajabaja.
Hade bra. Puss

Kommentarer
Postat av: CARRO :D

åhh vad kul med Grekland dära :) hehe jag blir avis :) <3

2010-06-22 @ 11:54:11
URL: http://www,carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0