drag me to an other country!

Solat hela dagen, tur att det fina väder kommer nu. Köpte nya kläder till älskling igår. De var jätte fina. Jag vill åka till grekland nu!! Och  turturduvorna Louise och Gustav ska åka till Thailand imorgon, de är så söta tillsammans. Vi har lovat varandra att vi ska träffas, och när de kommer hem ska vi vara hos mig och käka gott! Nu ska jag till coop med mamma, vi ska scannna för en gångs skull! Är det bara jag som tycker dte bär kul?! Min bror kommer hem från Grekland imorgon.. bara han inte blivit brunare än mig så är det okej! haha. de har haft det kanon kan jag tänka mig.
Det här blir min uppdatering för idag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0