Den som spar har rÅd

Dagens köp i täby centrum!



Fick glas när man köpte plusmeny, jag ville inte ha limegrön så jag bytte med Carl och fick blå!!!
Jag har köpt ett till linne men tyvärr så har mamma på sig den så jag kan inte fota. De skulle iväg på middag hos Tommy & Annelie. Den är trekvarts med blommor på! Sitter perfekt, nu väntas bara grekland och min lön!


Linnet köpte jag i Norrköping när vi var där.

Jag har visst glömt bort att jag har fått en LV väska av Carls syrra Monica!! Jag älskar den verkligen!
Nyss tjänade jag 20kr för Fredde orkade inte hämta gräsklipparen i förrådet så då fick jag göra det. Han är helt slut efter P&L. Och den dröjer bara nån vecka flyger han till staterna, känns häftigt att vi sedan i juni 2011 kommer dit och hälsar på honom, för han ska vara borta ett år!
Imorgon jobbar jag och sen tar jag nog ett kvällsdopp på något fint ställe, Carl åker ju upp till norrlandsorten på onsdag ... fy på han.
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sara Ivarsson

lee staffords torrshampoon är jättebra! har haft det också :)

är det en äkta LV-väska du har fått btw? :D

2010-07-05 @ 20:54:51
URL: http://saivss.blogg.se/
Postat av: Julia (:

skitsnygga linnen! :)

2010-07-05 @ 21:03:48
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0