Hemma hos louise

Gårdagen var jätte mysig! fick reda på att jag skulle till Louise igår med Gustav och Carl. Det firade vi med en fantastisk middag med riktiga räkor och baugette! Det blev tre filmer dessutom! Fantastiska bra filmer!
En action, som jag grovt kan rekommendera!

En drama, louise kände faktiskt honom, de gick fyran tillsammans! Mycket bra också.

Till sist men inte minst .. SKRÄCK. Och detta ska jag säga er,, den är invecklad och så in åt helvete läskig!!
men jag säger bara: ni får bestämma själva vad ni tror på.



Han kunde inte titta, gubbben.. han hade hackat lök!


pusspådennakväll. Tyvärr har jag ingen bild på mig eller Louise, men det får duga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) en liten fråga bara, kan man hyra filmen Sebbe nu? :)

2010-07-28 @ 21:35:39
Postat av: malin

den där första filmen är hur bra som helst :D

2010-07-30 @ 11:58:17
URL: http://maaalinohlsson.blogg.se/
Postat av: Lia

svar till anonym!

ja det kan man , jag hyrde den på Hemmakväll :)

2010-08-01 @ 19:03:08
URL: http://enlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0